Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Ullar!

Av sabina andersson - 7 maj 2008 22:47

Från att skräpet efann sig under bokstaven N på mitt tanjentbord, så har det nu förflyttat sig till under bokstaven B. Detta kan skapa vissa egendomliga ord men jag tror man förstår. Helt okej är det ända tills jag skrev låärsullar nyss (blåbärsbullar)... tar jag i så går det bra.

Iaf så har jag o elin bakat bullar idag, gottans blev det å många blev det! hoppades på fint väder men efter ca 1½ timma så funkade det inte längre på ryggan.

Jag har nu gått på heltid och fick reda på härom dagen att vi ska få vara ledig varannan helg, vilket är hur skönt som helst!


kommer inte på något vettigt alls att få ut här, så jag tror jag lägger av nu

kort kommer några få från valorg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av sabina andersson - 17 april 2009 22:32

..Puh

Av sabina andersson - 12 mars 2009 23:28

Idag mötte jag ett litet flickebarn som var så söt så söt. Det tyckte jag ända tills hon stirrade djupt in i mina ögon..riktigt djupt. Med en röst fylld av ilska sa hon" Mötta, min mötta". Jag hade tydligen stött till hennes huvud då jag slängde skr...

Av sabina andersson - 5 mars 2009 15:21

Jahapp nu har jag äntligen, som jag brukar säga "fått fingrarna ur vagnen" och sagt upp mig från Urban. Jag har nämligen fått en tjänst på Vero Moda ute i Sickla! Ska bli skitroligt! Jag var säker på att det var på Vero då jag fick reda på detta, men...

Av sabina andersson - 4 mars 2009 17:59

Jajjamensan! Jag återkommer imorgon eller fredag med mer info. ...

Av sabina andersson - 22 februari 2009 23:58

Ännu en seg söndag där jag spenderat den mesta tiden i sängen. Men så trevligt jag hade igår! Var hos Daniela först o drack lite vin, sedan begav vi oss till Debban där vi mötte upp Jennie o Kristofer och Nina o co. Mucho trevligt! Spillde dock ut hä...

Ovido - Quiz & Flashcards