Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

BPM, Pitch och Que

Av sabina andersson - 19 februari 2009 22:22

Jag har fått lite glosor, bl.a de ovan, skönt att stimulera skallen lite :) Vad dessa står för får ni kika upp om ni inte redan vet.

Förutom detta så sitter jag med utvärderingar från mitt kära arbete. Jag ska utvärdera 6 personer och sedan sist men inte minst...mig själv! De använder väldigt fin engelska i dessa papper må jag säga, så fint att jag gärna hänger på www.tyda.se endel, en väldigt bra sida för övrigt.


Nu glömde jag visst bort att skriva för 20 minuter. Jag tror jag lägger av.

 
 
Nina

Nina

20 februari 2009 21:18

keep up the blogging nurå :)

http://shutupwillyou.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av sabina andersson - 17 april 2009 22:32

..Puh

Av sabina andersson - 12 mars 2009 23:28

Idag mötte jag ett litet flickebarn som var så söt så söt. Det tyckte jag ända tills hon stirrade djupt in i mina ögon..riktigt djupt. Med en röst fylld av ilska sa hon" Mötta, min mötta". Jag hade tydligen stött till hennes huvud då jag slängde skr...

Av sabina andersson - 5 mars 2009 15:21

Jahapp nu har jag äntligen, som jag brukar säga "fått fingrarna ur vagnen" och sagt upp mig från Urban. Jag har nämligen fått en tjänst på Vero Moda ute i Sickla! Ska bli skitroligt! Jag var säker på att det var på Vero då jag fick reda på detta, men...

Av sabina andersson - 4 mars 2009 17:59

Jajjamensan! Jag återkommer imorgon eller fredag med mer info. ...

Av sabina andersson - 22 februari 2009 23:58

Ännu en seg söndag där jag spenderat den mesta tiden i sängen. Men så trevligt jag hade igår! Var hos Daniela först o drack lite vin, sedan begav vi oss till Debban där vi mötte upp Jennie o Kristofer och Nina o co. Mucho trevligt! Spillde dock ut hä...

Ovido - Quiz & Flashcards