Alla inlägg under juli 2008

Av sabina andersson - 16 juli 2008 23:38

Nu är det stökigt hos mig igen...tack vare all tvätt, jess!

Idag samlades vi ett gäng och tog oss återigen ut till Djurgården. Denna gång för att se Anna Järvinen spela " Under eken". Det var riktigt mysigt, solen lyste fortfarande och det var varmt o skönt! Tyvärr så fick vi ståplatsen " nerförsbacken-på-kullen-med-taggbuskar" vilket resulterade i rätt trötta fötter och ben, speciellt efter att man har jobbat i 8 timmar. Men hon sjöng fint.

Punkt.

.

Av sabina andersson - 15 juli 2008 08:48

Uppe redan före sju idag, shit.

Ska tvätta nästan hela min garderob, så det gäller att vara uppe i tid!

Diska var det också...gärna städa lite granna...hmm

Hade en grym söndag iaf måste jag påstå, vaknade upp aningens illamående och med en irriterande huvudvärk. Trots detta så pallrade jag mig till Mississippi inn tillsammans med sofia och johan, där åt jag en grym pannkaka med tillhörande pommes (?). Efter velande o funderande så tog vi oss ut till Djurgården och in på Grönalund. Vi åkte dock inga karuseller men vi har grönakortet! Så det blir fler gånger, det måste bli fler gånger! Vi köpte fish and chips o langos som inte smakade nå vidare, men vad gör man inte? Sofia o jag tog varandras händer och smög oss in i spökhuset där vi till en början andast stod stilla, krampaktigt och blundade. Vi kom ikapp ett par hysteriska tjejjer som jag tvivlar på någonsin kom ut därifrån, ingen har någonsin sett dem mer. Vi klarade oss och kom ut välbehållna!

Hem, hyra film käka snarr. Bästa avslutet!

Av sabina andersson - 9 juli 2008 23:51

anka!

jag är trött.

Jag borde gå och lägga mig men den förbannade hostan håller mig vaken. Skönt att det finns vettiga saker att skylla på när man egentligen ligger framför dator och inte kommer härifrån.

Snart har jag semester och då får jag vila ut.

ooh, jag har verkligen ingenting vettigt att skriva så jag tror att jag ger mig. Jag och Sofia ska iallafall till trädgårn på lörda o ha kul!

jah...

Av sabina andersson - 1 juli 2008 23:32

För andra gången den här veckan så har jag trott att jag har slarvat bort min plånbok...och det är bara tisdag!

Oj vad många tankar som hinner gå genom skallen innan man hittar den.


Jag är lite nervös. hur kommer det att bli? hur var det egentligen? tråkigt att dimman är så tät på vissa fredagskvällar.






bah!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards