Alla inlägg under oktober 2008

Av sabina andersson - 4 oktober 2008 19:52

Fick idag två bars med måltidsersättning av Nina som hon i sin tur har fått ifrån buzzador.

De var väldigt goda så jag åt båda två samtidigt, det skulle jag inte ha gjort för senare fick jag en väldans magont. Jag sitter nu o har värmt en varma koppen, tänt ljus o lyssar på min nya skiva med Van Morrison o funderar på att öppna upp min vinflaska för snart är det kalas..igen.


Börjar fundera på om det är något som inte står rätt till, tittar jag tillbaka på det jag har skrivit så är det så många bokstäver som sitter fel, fattas eller har ökat sitt antal några gånger. Först trodde jag allvarligt att det var något fel på tanjentbordet då jag har haft skräp under tidigare...men det är nog mig det är fel på....attans...eller båda

Av sabina andersson - 4 oktober 2008 12:39

jag är bakis.

Av sabina andersson - 2 oktober 2008 23:09

...My name is Hans and you can taste my bratwurst in our romance?

Vad fyndigt.


För övrigt så har det varit en bra dag idag. Jag fick också mina skivor igår, så de ska jag hämta ut på lördag då jag är ledig tänkte jag. Det ska bli gött!

Idag kom nina så imorgon ska vi ut på äventyr, det ska bli riktigt trevligt. Sedan brunch o påstan-knat på lördagen. Jag får ner välfyllda meningar nu märker jag. Jag är nog trött, god natt!

Av sabina andersson - 2 oktober 2008 23:05

Det är lustigt vad man kan hitta på youtube.

Från Inga problem till Inga from sweden...det är så att jag blir riktigt stolt över att vara ifrån Sverige.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards