Alla inlägg under februari 2009

Av sabina andersson - 22 februari 2009 23:58

Ännu en seg söndag där jag spenderat den mesta tiden i sängen. Men så trevligt jag hade igår! Var hos Daniela först o drack lite vin, sedan begav vi oss till Debban där vi mötte upp Jennie o Kristofer och Nina o co. Mucho trevligt! Spillde dock ut hälften av vad vi drack på både mig o Jennie under kvällen, mina armar levde sitt eget liv tror jag visst.

Skulle ha fotosession med jobbet idag men tro det eller ej så snöade det ( japp, snöade) så mkt att det blev inställt. Tack sa jag o somnade om.

Bestämnde då att vi skulle knalla till Moderna museet för att göra ngt av dagen men nej, sa jag efter ett tappert försök till att göra mig iordning. Så jag somnade om.

Pallrade mig några timmar senare till kära Södermalm för att hämta lite saker hos Daniela, där blev man bjuden på te o trevligt sällskap för ett litet tag.

Har nu suttit här i flera dagar tänkte jag nästan säga, men stundvis i flera dagar o letat efter en låt på internet och med lite hjälp av Christofer så lyckades jag tillslut!

Varsågoda här kommer den!

Av sabina andersson - 20 februari 2009 22:48

Kladdkaka, chips o dipp (dipps), dubbelnougat, läsk o kannibalism. Pratar då om vår kära Hannibal Lecter. Det blir en riktig hemmakväll ikväll...alldeles ensam.

O jag ska ju skriva färdigt min förbannade self-assessment!


Av sabina andersson - 19 februari 2009 22:22

Jag har fått lite glosor, bl.a de ovan, skönt att stimulera skallen lite :) Vad dessa står för får ni kika upp om ni inte redan vet.

Förutom detta så sitter jag med utvärderingar från mitt kära arbete. Jag ska utvärdera 6 personer och sedan sist men inte minst...mig själv! De använder väldigt fin engelska i dessa papper må jag säga, så fint att jag gärna hänger på www.tyda.se endel, en väldigt bra sida för övrigt.


Nu glömde jag visst bort att skriva för 20 minuter. Jag tror jag lägger av.

Av sabina andersson - 11 februari 2009 23:02

Bara för att det inte gick att spela den längre så lägger jag upp en ny...den är grym.

Av sabina andersson - 11 februari 2009 22:52

Jahapp någon gång ska väl vara den första...jag ska lägga upp ett kort på ett köp.

Jag har hittat två godingar. Köpte dem mycket för att jag fick dem så billigt men också väldigt mycket för att det är väldigt fina.

Jag betalade 448 spänn för båda. Ordinare pris för båda är 2790. Det var ett kap.

Av sabina andersson - 6 februari 2009 11:56

Jag har äntligen tagit tag i träningen! köpt kort på friskis o svettis och det är så skönt! Av någon anledning är jag inte så mycket för att gå på pass så jag kommer nog att gymma mest. Har varit där två gånger o brottats med maskinerna.

Sedan har jag även kontaktat a-kassan som jag skjutit upp i sisådär 3 år. Idag är en bra dag. Resten av dagen kommer att bestå utav tvätt, sökning av nya converse, gomiddag, öl och timbuktu!

Jobbar dock imorgon så det blir rätt chill men lördagkväll blir det riktigt kalas, då ska vi till Hornstull Strand o se Familjen o dansa! Sist men inte minst en uppskjuten fika med Linnea på lördag.

Nu är jag hungrig.


Det också! Pallrar mig upp till Sundsvall nästa helg är ledig fre,lör,sön,mån! fett!

Av sabina andersson - 3 februari 2009 00:30

Jag ska börja träna...så enkelt är det. Imorgon ska jag ringa, jag lovar.

Ovido - Quiz & Flashcards