Alla inlägg under november 2008

Av sabina andersson - 16 november 2008 16:20

Idag vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om. Eftersom jag är ledig idag och att jag var ut igår så intalade jag mig själv att såhär kunde det inte fortsätta, jag måste ju sova. Nästa gång jag vaknade så var klockan nästan tre. Yes!

Jag och Oskar var iaf o svirade på berns igår. Vi körde basketdansen, tog upp reserverade platser ( personalen blev irriterad o frågade servitrisen varför vi inte drack vin eller skumpa?) och försökte envist övertala vakterna att vi var så otroligt bra på att dansa att vi verkligen måste få komma in i gästlistedelen.  Trots misslyckade försök så var kvällen riktigt trevlig. Vi fick iaf sitta och titta på Ola Rapace ett litet tag.

Nu sitter jag o väntar på att lägenheten ska städa sig själv och att zandra ska komma tillbaka, för att sedan kunna gå o titta på Timbuktu som spelar här i närheten.



Måste man sluta dricka fatöl om man blir känd och rik?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards