Alla inlägg under augusti 2008

Av sabina andersson - 27 augusti 2008 22:27

ja...rubriken sa sitt.

Jag har på tokas för mkt att göra... på fredag börjar popaganda, innan dess skulle jag visst ha diskat upp all disk som har invarderat mitt kök och spridit sig in i "allrummet" så att säga. ( d.v.s sovrum o vardagsrum i ett)

Min rena tvätt har rymt från tvättkorgen och lagt sig under mig i soffan, samtidigt som juiceförpackningen har lagt sig till rätta framför mina fötter på den varma mattan och morgondagens lunch gömt sig i frysen för att vägra tillagas. Vad trevligt att jag får hjälp. Dessutom så har min kära energi lagt sig och myst under mitt täcke, så jag kan inte göra allt det här själv heller. Jag får helt enkelt skjuta upp det.

Lustigt, jag fick just en känsla av att jag inte var ensam.

Av sabina andersson - 19 augusti 2008 00:28

Tanken slog mig nyss att jag inte har varit inne på denna sida på väldigt länge. Mycket har hunnit hända, eller har det verkligen det?

I tre veckor har jag varit uppe i sundsvall för att koppla av. Min första semester ever! Det har varit grymt, halva veckor i sommarstugan med familjen, god mat, fint väder, och stugbygge, sedan halva veckor i sundsvall med grymma vänner, fest, fika, sol och häng.

Jag saknar Sundsvall riktigt emellanåt, när jag är där så vill jag inte riktigt åka tillbaka till stockholm, jag tycker liksom inte att jag hunnit med det jag ville men sedan när jag tar tunnelbanan hem till mig så blir jag glad, Stockholm är bra.

Jag har gått en visning...min första, enda riktiga, för Nina Jarnebrink. Till en början var situationen helt skräckslagen sedan väldigt trevlig. De blekte mina ögonbryn...helt vita, jag har aldrig sett så vidrig ut i hela mitt liv, o svart läppstift upp på det...isch.


Snart kommer iaf 3 stycken av de allra bästa ner hit och ska bo här...för alltid? Till en början så kommer två väldigt fina människor hit för att bo och uppleva bra musik med mig, och det redan om knappt två veckor.

Man kan inte ha allt brukar man säga vilket visade sig för bara några dagar sedan då en väldigt bra person gick bort. Tiden var inne men man förstår det inte riktigt. Jag drömde om dig, så som du var när jag var liten. Så kommer du fortsätta vara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards