Alla inlägg under september 2008

Av sabina andersson - 30 september 2008 22:16

Det går inte en dag utan att man ska antingen bli less, arg, sur eller bara gå och grubbla på saker som man egentligen inte borde lägga ner tid på. Men så är det...förhoppningsvis inte så länge till.

Idag har det regnat också, jag tror att det endast gjorde det för att jag sa i söndags att hösten har varit bra " det har inte regnat en enda dag, vad jag kan minnas". Men nu är det slut på det, jag snackade med snubben där uppe och han skulle fixa det.


Imorrn ska jag på IKEA första gången sedan sedan jag flyttade ner.

OCH! får inte glömma....jag, oskar, gustav o linnea gjorde pannkakstårta i söndags ooh shit! mums.

nu ska jag betala min hyra.




Vart är mina skivor?


Av sabina andersson - 25 september 2008 23:57

...tills... jag blir sambo, får en sambo, vi blir sambos. Då är det fest!

O i helgen är det fest o helgen efter det, sen är vi där vi började.

Annars har jag haft en lång dag på jobbet med med en efterlängtad middag med Maja efteråt. Hon är en riktig hejjare på att laga mat hon!

På tal om mat så kommer söndagen vara väldigt matrik....förstbrunch + fika (?) sedan pannkakstårta med ingen mindre än Oskar!


Nu tänkte jag ta o beställa skivor, kings of leon har ju släppt nytt!

Av sabina andersson - 23 september 2008 23:54

Idag har varit en rätt dålig dag, fast då måste man bortse från en mysig fika på fåtöljen efter jobbet.

Det fanns mycket att prata om och vi kom fram till att Linnea var en boll, vilket hon verkligen inte borde vara. Om hon nu ska vara en boll så är hon en väldigt bra boll. En boll som inte borde kastas utan försiktigt rullas fram.


Jag har besökt Fåtöljen nästan lite väl mycket på senaste tiden men det är ett väldans bra fik o de har de bästa öppettiderna.

Jag var där igår fast på den stora fåtöljen ( soffan?), tog en paus i fikandet och åkt iväg för att spana in Oskars nya lägenhet och den var fräsch, mörk men bra. Snart bor hela Sundsvall här nere.


Var förresten påväg att gå och se detta. Ångrar mig en aning för att jag skippade.

Ovido - Quiz & Flashcards