Alla inlägg under december 2008

Av sabina andersson - 22 december 2008 23:04

... är också väldans bra

Av sabina andersson - 22 december 2008 22:17

I dessa juletider tänkte jag bjuda på två bra låtar!


God Jul på er!

Av sabina andersson - 21 december 2008 01:04

Ikväll har jag haft det väldans trevligt med massa goa tjejjer, mer av det tack! Personer som får en att glömma annat skit.Snart ska jag upp o jobba.



Av sabina andersson - 18 december 2008 18:38

Jag ska på julbord, ja så är det.

Sitter här i min ensamhet o dricker glögg o väntar på att zandra ska komma hem. Hon har städat och gjort fint här hemma, vilket samboliv man lever.

Vi har även fått svar på lägenheten, så inom de närmsta dagarna ska vi skriva på kontrakt. Shit pommes! en fin lägenhet vid karlaplan, med riktigt kök o matplats!

Ne nu blir det mer glögg.


Av sabina andersson - 15 december 2008 19:28

Skit.

Av sabina andersson - 11 december 2008 21:56

Zandra o jag kom på igår att vi ska få besök av hennes kompis annie i helgen. Har vi städat det senaste årtiondet? Nej. Tycker vi om att gå in på toaletten för att det är så rent och fräscht? Nej. Jag ska försöka styra upp det nu. Klockan är tio! O jag som tänkte laga potatis o broccoli soppa också.

Jag inbillar mig att jag skjuter upp detta för att jag sitter o väntar på ett viktigt samtal. Vi har nämligen en lägenhet på g, å han skulle ringa ikväll! bah! Jag får nog sms:a han...hetsa lite.


Jag har köpt mig en kamera iaf! så snart dyker det upp lite bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards