Alla inlägg under mars 2008

Av sabina andersson - 31 mars 2008 20:58

Helgen har varit toktrevlig, fredagen bestod utav tacokväll med vin hemma hos Kim från jobbet, skitsnack och trevligt sällskap. Lördagen var det vinpimpling hos David i Bandhagen, mkt trevligt även det. 1 h i kö till Debaser, 15 min iakttagande av The Kills sedan diverse dansanta aktiviteter på dansgolvet.

Söndagen tog Jag och Hille oss in tll stan lagomt tills de stängde. Köpte en glass och satte oss i Kungsträdgården och lapade sol även där alldeles lagomt tills det att solen skulle försvinna. Sedan Pizza och hockeykväll hos Jonka. Idag var jag ledig och skulle såklart städa upp här hemma, men sov alldeles för länge, tog sedan en prommis i det fina vädret och tog en liten utflykt till Vällingby med Emma jobbkamrat. Så nu sitter jag här, har nyss käkat upp min middag bestående av pasta och spenatstuvning och har inte rört ett finger för att det ska bli fint här hemma. isch.


Har förresten fått hyrestiden förlängd med en månad här! sedan tar jag förhoppningsvis över Ninas lägenhet på andra sidan Ringvägen. Göttmos.



Här har vi en liten goknöl

Av sabina andersson - 18 mars 2008 17:20

Ja då var det redan påsk då snart. Här i Stockholm har det snöat plommonstora snöflingor idag, får man en i ögat så är det kört. Trots detta så valde jag att knata ifrån slussen, vilket är rätt skönt. Man är väl norrlänning...pff.


Idag har de äntligen kommit förbi och bytt mitt uttag i väggen, nu när jag bara har drygt en månad kvar i lägenheten och kan utnyttja mitt nya internet, yes!

Har ev. två lägenheter på g, men får se hur det går.


Imorgon åker jag hem till Sundsvall, det ska bli riktigt trevligt! Lill Elsa har blivit dålig, så måste umgås med henne. För länge sedan så fick hon ett krampanfall när jag och therese var ute o promenixade henne. Nu får hon det nästintill så fort hon blir lycklig.

Så ikväll ska det packas, å umgås med Hille...vi ska snart gå å käka chokladsufflè. Varför åt jag en kladdkaka nyss?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards